Friday

Masih baru

Aku masih lagi baru...masih lagi mentah..masih lagi mrncuba..masih lagi ingin.. untuk berjinak-jinak dalam penulisan dan perniagaan. Moga Dia Yang Maha Memudahkan akan memudahkan aku dalam urusan aku. Aku masih lagi ingin belajar..tak mahu tergesa-gesa. Kena belajar untuk buang perasaan malu. Untuk berjaya kena sentiasa bertanya dan tidak malu untuk menghadapi kegagalan dan tohmahan orang.

Aku ingin menulis untuk meluahkan rasa dan berkongsi cerita. Meskipun tak ada pembaca..namun aku puas untuk mencatatkan perasaan aku di sini. Mungkin ada yang terbaca blog ini dan menyatakan..kalau tak kisah buat apa buat blog? Kenapa tak tulis dalam diari je..

Kita sekarang ni di dalam alaf 21. Ke arah generasi paperless. Kita cuba untuk menyelamatkan alam sekitar dengan mengurangkan penggunaan kertas. Simple bukan.

Sampai di sini sahaja rant aku kali ini.

0 merapu bersama~~:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...