Saturday

Hobby

Okay..jujur ye. Aku memang suka tengok lakorns. Kalau cakap lakorns..tak ramai yang tahu kecuali yang minat jugak. Baiklah.. lakorns ni drama Thailand. Aku suka tengok lakorn sebenarnya dah lama. Cuma semakin lama makin menjadi-jadi. Haha. Sebenarnya aku suka tengok drama..cerita apa la..tapi kena ikut mood. Mood tengok cerita ni tak menentu. Hari ni mungkin aku akan rasa nak tengok drama korea..esok mungkin drama jepun..atau telenovela. Kadang- kadang sampai seminggu mood aku boleh jadi nak tengok lakorn je.

Gila kan? Mungkin ada yang cakap..alaaa..biasa la tu. Tapi bagi my sisters..benda ni agak luar biasa bila mula-mula diorang tahu perangai gila aku ni. Iye la. Sampai sanggup tengok cerita telenovela mexico yang langsung xde subtitle semata- mata kerana layankan mood aku ni.

Jadi disebabkan minat aku ni..yang aku katakan hobby ni..aku bercadang nak buat review lakorns yang aku tengok..sama macam review drama korea. Aku baru buat satu kan? Sebab xde mood nak buat. Haha..kali ni nak buat first impression pasal lakorn yang aku tengok dan kenapa aku jadi macam makin jatuh cinta dengan lakorns ni.

0 merapu bersama~~:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...