Monday

Hebatnya kuasa Ilahi

Assalamualaikum..

Seperti tajuk la kan?? Hebat betul kuasa Ilahi... bukan bermaksud baru sekarang aku mengakui kehebatan kuasa Ilahi... aku tidak pernah sesekali berfikir sedemikian...
wahhh...kalau teman lamaku tengok post aku kali ni mesti diorang cakap aku tulis dengan amat skema sekali...memang pun...amat skema gaya penulisan aku kali ini...bukan apa..cuma ingin berubah arah barangkali.
Berbalik kepada cerita asal. Hebatnya kuasa Ilahi. DIA lah yang menciptakan seluruh alam ini dengan sebaik-baik kejadian. Kamu semua lihat tak langit malam tadi? Cantik bukan. Bukan semalam je..malam-malam sebelum ni pun cantik gak...tapi ramai yang baru perasan dan makin memuji-muji kecantikan langit selepas kejadian semalam. Itu lah kuasa Allah. Tiada siapa pun mampu melawan kuasa Ilahi. Tiada satu kerajaan pun yang mampu menulis di langit berdakwatkan awan...bersimbah dengan cahaya keemasan bulan..(ayat ni diciplak dari group kat FB!!hehe)


 

...credits to the rightful owner...

1 merapu bersama~~:

farah@engoys said...

Dear dah klik awak unye banner klik kite unye lagk ek... huhu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...